Известие

Collapse
No announcement yet.

GT проблем с чистачките

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • GT проблем с чистачките

    Чистачките работят само най-бързата степен,и като се върне лоста нагоре-спират моментално,без значение къде са по стъклото.
    Също така някой път тръгва и единичното изчистване,ако много напънеш лоста нагоре...и съответно "замръзват" на място, след като го пуснеш

    Много е дразнещо

    Идеи какво се е бъгнало?
    146 Turbo

  • #2
    Контактът в моторчето/редуктора, който трябва да отваря само в изходна позиция по някаква причина не работи (веригата му стои постоянно отворена).
    На първо време почисти eл. връзките на моторчето и ако не се оправи, ще трябва то да се разглоби и оправи въпросния контакт.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      Отворих моторчето,почистих всички ел връзки. ..но след като го затворих единствената степен,която работеше (най-бързата) стана адски бавна и слаба. Изгори два три предпазитела. Сега бушона е здрав, но ток до моторчето не стига!

      Има ли реле тая кола,и ако да-къде да го търся?
      146 Turbo

      Comment


      • #4
        Колко го разглабя, виж дали тука няма да намериш нещо полезно - http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=43587
        http://clubalfaromeo.com/forum/showp...75&postcount=9
        По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
        конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
        Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
        Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

        Comment


        • #5
          Прегледах старите теми.

          В някои пише,че няма реле...а в други ,че е зад бушоните. И кое е вярно в крайна сметка. ....

          Моторчето не съм го разделял от механизма на рамената,отворих му капачето което е на щипки, с пистите вътре,пластинките са закривени и всичко е почистено. Но в момента няма ток на буксата на моторчето......

          Предпазитела е здрав,и пръскалките работят
          146 Turbo

          Comment


          • #6
            Схемата при GT е малко по-особена. В смисъл, че шаси (-12V) се подава на пин 4 на мотора, минават през контакта, който отваря само при изходно положение на чистачките, излиза на пин 3 на мотора и отива на пин 6 на ръчката. В ръчката тези - 12V се подават на единия край от намотката на реле. Така винаги, когато чистачките не са в изходно положение, въпросното реле е задействано и моторът работи.
            Провери си тази връзка, както е означена на схемата:



            Вероятно при разглобяването на мотора нещо не си направил, както трябва.
            Last edited by ecotronic; d.m.y г., 11:27.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #7
              Мерси за схемата.

              В тоя случай почвам да си мисля, че проблема може да е в лоста...
              146 Turbo

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от abart_ Покажи съобщение
                Мерси за схемата.

                В тоя случай почвам да си мисля, че проблема може да е в лоста...
                Колега, коригирах си предишния пост, след дооглеждане на схемата.
                Накратко - през контакта на мотора се комутира минус вместо +12V.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #9
                  Луда работа,Купих друго моторче-съответно закачам го на буксата....и до там. Не помръдва

                  Къде се намира релето?
                  Last edited by abart_; d.m.y г., 19:22.
                  146 Turbo

                  Comment


                  • #10
                    Цялото управление на чистачките се намира в блока с ръчките на волана - H005 на схемата по-горе (steering column switch).



                    Дискутираното реле също е в него.
                    Last edited by ecotronic; d.m.y г., 20:13.


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • #11
                      Както и предполагах,проблема се оказа не в моторчето -а в тая "история"

                      Първото ибейско за 60 паунда беше прецакано,за разлика от второто за 20

                      Нямаше го варианта за ново 400 паунда
                      Attached Files
                      Last edited by abart_; d.m.y г., 22:05.
                      146 Turbo

                      Comment

                      Working...
                      X